dimarts, 23 de febrer del 2016

Reflexió sobre el meu bloc

Hola a tots!!


L’entrada d’avui es basa en la meva autoavaluació fins al dia d’avui. Porto cinc entrades, suficients per analitzar el meu estil i la meva capacitat d’escriure en un bloc. Hi ha tres aspectes importants a examinar: la capacitat de “bloggejar”, comprensió, la regularitat en les entrades.

Capacitat de bloggejar

Pel que fa a la redacció, quan feia entrades intentava seguir la rúbrica que ens va penjar la professora de l’assignatura al campus. Per tant, intentava ser clara i concisa amb els meus textos. També mirava de no fer faltes, ja que el bloc és un medi formal de connexió amb els altres. Per tal d’aconseguir-ho regirava diccionaris i buscava a internet. I també emprava sinònims per evitar repeticions.

Hi ha una mínima cohesió entre les entrades perquè totes parlo d’educació o les TIC, però crec que podria afegir una relació més directa. A les entrades hi ha enllaços i fotos, tot i que no hi ha la font perquè són pròpies.

En fer la revisió he acabat de corregir algunes expressions que no m'acabaven de convèncer i he afegit algun sintagma per fer el text o l'explicació més entenedora. M’he adonat que tenia paraules sense sentit així que m’he proposat repassar atentament després d’acabar cada entrada per evitar errors.

Comprensió

En la part de comprensió, penso que els meus escrits els hi falta profunditat i maduresa. Però està ben estructurat, ja que en totes les entrades hi ha introducció, nus i desenllaç. Em sembla que l’estil que utilitzo per expressar la meva opinió és correcte, però crec que falten més referències en les entrades. Ara ho he rectificat i tenen exemplificacions i suports visuals.

Regularitat

Cada setmana faig mínim una entrada, tot i que crec que els “bloggers” en fan una cada dia, així que no sóc gaire regular.

Parlant de tot el bloc en general, crec que em falta originalitat. He visitat alguns blocs dels meus companys i n’hi ha de molt interessants referint-me a la part del disseny i l’estètica. Sempre m’ha costat, ja que no tinc gaire creativitat, hauria de buscar i mirar altres blocs per trobar la inspiració i fer el bloc atractiu a la vista perquè a part del contingut també crec que és molt important.

Aquesta és la meva opinió sobre el meu bloc, si teniu algun suggeriment, no dubteu en deixar-me un comentari.

I recordeu, sigueu curiosos, investigueu i experimenteu!